наша кнопка
|
Деловая литература
Только: на иностранных языках, автор СЂСѓСЃСЃРѕ, Р¶.Р¶.
900 руб
900 руб
Shanley, Mark |
Economics of strategy |
2000 г.; Изд-во: John Wiley & Sons |
Covering the broad sweep of modern economics and strategy research, this comprehensive book broke new ground in its original edition by applying modern economic principles to study the firm′s strategic position. |
580 руб
Parker, Roger |
Relationship Marketing on the Internet |
2000 г.; Изд-во: Holbrook |
Repeat customers are your most profitable customers. But how do you create and implement a customer-focused strategy for the Web? Streetwise Relationship Marketing on the Internet is filled with creative, low-cost ideas to turn browsers into loyal cust... |
1500 руб
Charan, Ram; Drotter, Stephen; Noel, James |
The leadership pipeline. How to build the leadership-powered company |
2011 г.; Изд-во: NY: Jossey-Bass |
The best plan for developing the leaders you need.
In the new knowledge economy, leadership at every level is a requisite for company survival. Yet the leadership pipeline in most companies has run dry. In this book, three consultants who have shape... |
890 руб
Thiel, Peter |
Zero to one. Notes on startups, or how to build the future |
2014 г.; Изд-во: Crown business |
The next Bill Gates will not build an operating system. The next Larry Page or Sergey Brin won't make a search engine. If you are copying these guys, you aren't learning from them.
It's easier to copy a model than to make something new: doing what w... |
1300 руб
Lashinsky, Adam |
Inside Apple |
2012 г.; Изд-во: London: John Murray |
Inside Apple reveals the secret systems, tactics and leadership strategies that allowed Steve Jobs to transform Apple into the world'w largest company by 2011, inspiring a cult-like following for its unusually small collection of products.
Adam Lashin... |
990 руб
Джайн, С.К. |
Marketing Planning and Strategy (Маркетинговое планирование и стратегия) |
1990 г.; Изд-во: South-Western Publishing |
Написанная книга для основного курса по маркетингу или маркетинговой стратегии поможет студентам развить навыки стратегического маркетинга, необходимые для современной глобальной конкуренции. В этом издании основное внимание уделяется маркетинговой стр... |
5750 руб
Меулен, Б.; Вельде, М. |
European Food Law Handbook (Справочник по Европейскому продовольственному праву) |
2009 г.; Изд-во: Wageningen Academic Publishers |
Первое десятилетие XXI века стало началом фундаментальной реформы европейского продовольственного законодательства. Теперь мы подошли к тому моменту, когда сформировалось современное продовольственное законодательство ЕС. Это "Руководство по европейско... |
500 руб
300 руб
250 руб
300 руб
[автора нет] |
Finance for Managers (Финансы для менеджеров) |
Серия: Harvard Business Essentials 2003 г.; Изд-во: Бостон: Harvard Business School Press |
Книга на английском языке.
Harvard Business Essentials - это всеобъемлющие, ориентированные на решения книги в мягкой обложке для деловых читателей с любым уровнем опыта. Расчет и оценка общего финансового состояния бизнеса является важной частью ... |
|
|